Zīmols, kāda nav nekur citur

Granini vienmēr ir bijis un būs kaut kas vairāk, kā tikai sula. Šo zīmolu no tā konkurentiem atšķir īpašā formā veidotā pudele ar iedobītēm un solījumu izmantot tikai labākos augļus. Jau no pašiem pirmsākumiem līdz pat šai dienai uzņēmumus „Granini” ir piedāvājis tikai īstu un neatkārtojamu augļu garšu, kas radījusi patīkamas baudas mirkļus ikdienas dzīvē. Nav brīnums, ka vairāk nekā gandrīz 50 gadu laikā „Granini” ir kļuvis ne tikai par iecienītāko zīmolu, ko

cilvēki izbauda mājās, bet arī par vienu no visbiežāk pasniegtajiem dzērieniem restorānos un bāros. Ar šefpavāru, bārmeņu un patērētāju starpniecību zīmols ir kļuvis par vienu no atpazīstamākajiem un populārākajiem bezalkoholisko dzērienu vidū. Šī zīmola cienītāji augstu vērtē „Granini” produktu drošumu, kaislību un rūpes, ko velta uzņēmums izcilas kvalitātes nodrošināšanai. Pierādījums tam ir cilvēki visā Eiropā, kas šo atšķirīgo maģisko pieskārienu nodod tālāk medijos, ko varat aplūkot nākamajā sadaļā.

Zīmols, uz kuru var paļauties

Ikreiz, kad ieraugāt mūsu produktus, varat būt pārliecināti, ka tas ir mūsu darbinieku un vispasaules piegādātāju pieredzes un centienu rezultāts, kas atbilst visaugstākajām produktu kvalitātes prasībām.

Tas jaušams ikvienā iedobītē uz mūsu īpašās formas pudelēm, kas interpretē kādu no daudzajiem iemesliem, kāpēc tik daudzi cilvēki izvēlas granini, salīdzinot ar citiem zīmoliem. Četri galvenie principi, kas ir granini vislabākās augļu garšas solījuma pamatā:

Tikai pats labākais

Ne katra augļu šķirne pārtop granini sulā. Uzziniet vairāk par mūsu stingrajiem augļu šķirņu atlases standartiem.

atvērt

Inovācijas kvalitātes uzlabošanai

Tomēr mūsu sulās ir kas vairāk, kā tikai rūpīgi atlasīti augļi. Uzziniet vairāk, kāda veida inovācijas mēs nepārtraukti cenšamies izmantot, lai uzlabotu mūsu produkcijas kvalitāti.

atvērt

Liela uzmanība pat sīkām detaļām

Esam pielikuši lielas pūles, lai saglabātu visu labāko, kas ir augļos. Uzziniet vairāk par granini produktu ražošanas filozofiju.

atvērt

Atbildība par apkārtējo vidi

Daba un cilvēki visā pasaulē mūs nodrošina ar vislabākajām sastāvdaļām. Uzziniet vairāk par mūsu centieniem atgriezt planētai atpakaļ tik daudz, cik vien iespējams.

atvērt

Vēsture

1965. gads

1965. gads

Dzimst zīmols

Iedvesmojoties no Itālijas dzīvesveida un sulām, itāļu pārtikas importētājs Heinz Schürmann atved „La Dolce Vita” garšu uz Vāciju, nosaucot savu apelsīnu sulu par „granini Trinkfrucht” („augļi, no kuriem padzerties”).

1967

1967

Partnerschaft mit Melitta

Um die Distribution der Marke granini ausweiten zu können, wird die Marke als Tochterfirma in die Melitta Gruppe integriert und so der Grundstein für das kommende Wachstum gelegt.

1969. gads

1969. gads

Īpašās formas radīšana

Kopā ar savu jauno, atšķirīgas formas pudeli „granini” rada arī unikālu zīmolu. Pateicoties caurspīdīgajai pudelei ar iedobītēm, „granini” nav iespējams sajaukt ar kādu citu zīmolu.

20.gs. 70.-tie gadi

20.gs. 70.-tie gadi

Jaunu tirgu pētījumos

Austrija kļuva par pirmo ārvalstu tirgu, kas uzsāka granini produktu pārdošanu. 1978. gadā granini sulu sāka pārdot Šveicē.

1974. gads

1974. gads

Tautas zīmols

„granini” kļuva par Vācijas nacionālās futbola komandas oficiālo sponsoru. Tajā pašā gadā komanda uzvarēja Pasaules kausā, kas notika Vācijā. Fakts, ka šo zīmolu atpazīst 95% vāciešu, nav pārsteidzošs!

1975. gads

1975. gads

„granini” parādās televīzijā

Pirmo reizi zīmols parādījās divos lielākajos Vācijas televīzijas kanālos.

20.gs. 80.-tie gadi

20.gs. 80.-tie gadi

„granini” ienāk Eiropas valstu tirgos

1986. gadā Spānijā uzsāk granini produktu pārdošanu, kur tie šodien ir tirgus līderis. Astoņdesmito gadu beigās šis zīmols jau bija pieejams 16 valstīs.

1999. gads

1999. gads

Gatavošanās jaunajai tūkstošgadei

Pateicoties gāzētajiem dzērieniem „Frucht Schorle”, kas vēlāk tika pārdēvēti par „Frucht Prickler”, „granini” kļuva par pirmo vācu firmas zīmolu visas valsts mērogā, kas piedāvāja sajauktu augļu sulu kopā ar gāzēto ūdeni, pievienojot jaunu piedāvājumu augļu dzērienu segmentā.

2002. gads

2002. gads

Videi draudzīga inovācija pudeļu ražošanā

Pēc veiksmīgās biznesa uzsākšanas Šveicē, arī citos tirgos tika ieviestas jaunās PET pudeles. Taču pudeles īpašā forma palika nemainīga.

2006. gads

2006. gads

Dodamies uz Rumāniju

Produkta prezentācija Rumānijas tirgū garantē uzņēmumam „granini” daudzsološu biznesa uzsākšanu Austrumeiropā.

2011. gads

2011. gads

Darām to ar vislielāko prieku

Gadu pēc gada esam darījuši visu iespējamo, lai pilnveidotu mūsu tehnoloģijas un ražošanas metodes, lai pagatavotu vislabāko sulu. Vienmēr esam meklējuši jaunas garšas pieredzi un sensāciju. Piemēram, 2011. gadā mēs ieviesām tehnoloģiju, kas nodrošina ļoti smalku un saudzīgu augļu mīkstuma apstrādi, kā rezultātā tika radīts jauns sulas veids ar vienmērīgāku konsistenci un bagātīgāku sulas garšu.